blog-kako-koristiti-tehnicno-podporo-solid-world

BLOG: Kako koristiti tehnično podporo Solid World?

SOLIDWORKS, SolidCAM, Blog

Piše: Miha Mijatovič

Zavedamo se, da je tehnična podpora mnogim strankam zelo pomembna ter eden izmed glavnih razlogov, da se odločijo za obnovo letnega vzdrževanja svojih licenc.
 
Naši aplikativni inženirji na SOLIDWORKS in SolidCAM oddelkih, dnevno odpravljajo različne težave pri uporabi programske opreme, s katerimi se srečujejo naše stranke.

V tokratnem blogu vam bomo predstavili kako koristiti tehnično podporo, s ciljem poenostaviti ter pohitriti proces podpore strankam.

Zakaj je oddaja zahtevka (Kartice ali Ticket) najboljša rešitev za stranko?


Tehnično podporo načeloma izvajamo na dva načina:

  • prva možnost je povezava na namizje uporabnika prek programa TeamViewer,
  • druga opcija pa je, da nam stranka priskrbi CAD/CAM datoteko, s katero ima težave, tehnik nato problem reši na svojem računalniku ter datoteko vrne stranki.


Slednja opcija je npr. nujna za kakršne koli popravke postprocesorja za SolidCAM stranke.


V praksi se je izkazalo, da je najbolj priročna rešitev za vse, uporaba tehničnega portala HappyFox ter izdelava zahtevka.


V primeru, da želite povezavo na namizje, v ticket na kratko napišete tip problema, na ta način se lahko ustrezno odločimo, kateri tehnik je primeren za reševanje vašega problema, tehnik pa vas bo poklical, ko bo prost.


Postopek registracije

Kliknite tukaj za dostop do spletnega portala HappyFox.


Pred prvo uporabo se je potrebno registrirati v aplikacijo HappyFox, celoten postopek traja približno 5 minut. Po zaključeni registraciji, se ob naslednji potrebi po podpori v sistem prijavite z dvema klikoma.


blog-kako-koristiti-tehnicno-podporo-solid-world

Pri prvi oddaji ticketa, vnesete še podatke podjetja ter uporabnika.


blog tehnicna podpora 9


Na levem meniju pod »contact info« izpolnite vaše podatke, da vas bo tehnik lahko kontaktiral preko telefona.


blog tehnicna podpora 2

Postopek oddaja novega zahtevka (ticket)


Kako oddati nov zahtevek?


blog tehnicna podpora 3


Po kliku na "Submit Ticket" se odpre okno, kjer je potrebno izpolniti podatke, kot prikazuje spodnja slika.


blog tehnicna podpora 4


V oknu »Sporočilo«, natančno opišite problem ki ga imate, tako bo tehnik lažje razumel in rešil vašo težavo.

Izpolnite še preostale manjkajoče podatke, nato kliknete na gumb »Create ticket«.


blog tehnicna podpora 5





Po uspešno oddanem ticketu, lahko napredek ter komunikacijo spremljate znotraj aplikacije HappyFox.


Tehnik vas bo poklical ali pa vam nanj pisno odgovoril.


Prednost Ticketa je tudi v tem, da se na podano rešitev lahko vedno vračate, ko naletite na enak oziroma podoben primer. 



blog-kako-koristiti-tehnicno-podporo-solid-world

Oddaja zahtevka za popravek postprocesorja


Za popravke na postprocesorju potrebujemo:

  • Celoten CAM part s postprocesorjem, postopek je prikazan na sliki desno (oziroma spodaj, na mobilnih napravah).
  • Popravljen izpis kode, iz katerega so razvidne želene spremembe


blog-kako-koristiti-tehnicno-podporo-solid-world

Za dodatne informacije ter pomoč na daljavo (prevzema namizja), smo dosegljivi na:


SOLIDWORKS oddelek

Prodaja: 01/ 422 49 00

Tehnična podpora: Spletna podpora

Telefonska podpora: 01/ 422 49 06


SolidCAM oddelek

Prodaja: 031 803 015

Tehnična podpora: Spletna podpora

Telefonska podpora: 01/ 24 18 211