Zakaj je oddaja zahtevka (Kartice ali Ticket) najboljša rešitev za stranko?
Tehnično podporo načeloma izvajamo na dva načina:
Slednja opcija je npr. nujna za kakršne koli popravke postprocesorja za SolidCAM stranke.
V praksi se je izkazalo, da je najbolj priročna rešitev za vse, uporaba tehničnega portala HappyFox ter izdelava zahtevka.
V primeru, da želite povezavo na namizje, v ticket na kratko napišete tip problema, na ta način se lahko ustrezno odločimo, kateri tehnik je primeren za reševanje vašega problema, tehnik pa vas bo poklical, ko bo prost.
Kliknite tukaj za dostop do spletnega portala HappyFox.
Pred prvo uporabo se je potrebno registrirati v aplikacijo HappyFox, celoten postopek traja približno 5 minut. Po zaključeni registraciji, se ob naslednji potrebi po podpori v sistem prijavite z dvema klikoma.
Pri prvi oddaji ticketa, vnesete še podatke podjetja ter uporabnika.
Na levem meniju pod »contact info« izpolnite vaše podatke, da vas bo tehnik lahko kontaktiral preko telefona.
Kako oddati nov zahtevek?
Po kliku na "Submit Ticket" se odpre okno, kjer je potrebno izpolniti podatke, kot prikazuje spodnja slika.
V oknu »Sporočilo«, natančno opišite problem ki ga imate, tako bo tehnik lažje razumel in rešil vašo težavo.
Izpolnite še preostale manjkajoče podatke, nato kliknete na gumb »Create ticket«.
Po uspešno oddanem ticketu, lahko napredek ter komunikacijo spremljate znotraj aplikacije HappyFox.
Tehnik vas bo poklical ali pa vam nanj pisno odgovoril.
Prednost Ticketa je tudi v tem, da se na podano rešitev lahko vedno vračate, ko naletite na enak oziroma podoben primer.
Za popravke na postprocesorju potrebujemo:
Za dodatne informacije ter pomoč na daljavo (prevzema namizja), smo dosegljivi na:
Prodaja: 01/ 422 49 00
Tehnična podpora: Spletna podpora
Telefonska podpora: 01/ 422 49 06
Prodaja: 031 803 015
Tehnična podpora: Spletna podpora
Telefonska podpora: 01/ 24 18 211