Za nakup se morate prijaviti
brisbone aaa editorbrisbone aaa editor SolidCAM logo tool leaders 160x105 17above editorSolidCAM logo tool leaders 160x105 17above editor SolidWorks Logo Red Horizontal with Tagline 160x105 editorSolidWorks Logo Red Horizontal with Tagline 160x105 editor 3DEXPERIENCE COMPASS3DEXPERIENCE COMPASS
Splošne informacije: 01 422 49 00
  • Tehnična informatika
  • CNC servis
  • 3D tiskalniki in 3D skenerji
  • Storitve 3D tiskanja in skeniranja

Vzdrževanje SOLIDWORKS

Prednosti vzdrževanja programske opreme SOLIDWORKS:
  • Storitve tehnične podpore
  • Baza znanja
  • Nadgradnje in izboljšave programske opreme
  • 2x letno brezplačno opravljanje certifikatov CSWE, CSWA...
  • Portal za stranke in MySolidWorks


Video

Za ogled video vsebin morate potrditi funkcionalne piškotke.
Storitve tehnične podpore

SOLIDWORKS storitev vzdrževanja nudi tehnično podporo v živo, ki vam jo nudi vaš lokalni pooblaščeni VAR. Podporne storitve vključujejo telefonsko pomoč glede lastnosti proizvoda, menijskih ukazov, o namestitvi in ​​odpravljanju težav.

Baza znanja

Iščite po obsežni knjižnici strokovnih člankov, vsebin za pomoč, tehničnih nasvetov, tehničnih opozoril, makrov in dobrih praks, vse napisano in pregledano s strani SOLIDWORKS strokovnjakov. Kadarkoli potrebujete informacije ste lahko prepričani, da imate odgovore na dosegu roke.

Nadgradnje in izboljšave programske opreme

Prejmite samodejne nadgradnje na trenutne različice programske opreme SOLIDWORKS, vključno z novimi posodobitvami in servisnimi paketi. E-poštno obvestilo skrbi, da ste na vrhu glede pomembnih novic, zahtev za storitve, in najnovejših posodobitev programske opreme.


Portal za stranke in MySolidWorks

Kraj, kjer dobite najboljše odgovore na vprašanja o SOLIDWORKS-u, vse na enem mestu. Ostanite na tekočem, izostrite svoje veščine za projektiranje in delite svoje znanje v udobju mobilne naprave ali namiznega računalnika!
Zakaj bi moral kupiti storitve vzdrževanja?

Vpis v naročniške storitve vam pomaga dobiti največ iz vaše SOLIDWORKS programske opreme, ker vam dostop do najnovejših izdaj programa in strokovna tehnična podpora prihrani čas in denar.

Izboljšanje učinkovitosti programske opreme, inovativne nove funkcije izdelka, tehnična podpora v živo in 24-urna elektronska tehnična podpora pomaga ohranjati, da ste osredotočeni na tisto, kar je najbolj pomembno - načrtovanje odličnih izdelkov.

Kaj je vključeno v tehnično podporo?

Tehnična podpora je na voljo v dveh oblikah:
  • Podpora v živo pri vašem SOLIDWORKS zastopniku, ki je usposobljen in potrjen s strani SOLIDWORKS, da pomagajo razrešiti široko paleto tehničnih vprašanj.
  • Elektronska podpora vključuje številne vire, ki so dostopni na spletu prek SolidWorks Customer Portala.
    Elektronska podpora vključuje dostop do baze znanja (obsežne zbirke različnih informacij o SOLIDWORKSu), tehničnih nasvetov, vsebin za pomoč, tehničnih opozoril, spletnih oddaj, SR (service requests) poročil in sledenju le-teh, zahtev za dodatno opremo in še veliko več.
  • Kaj je portal za stranke (SOLIDWORKS Customer Portal)?

    SOLIDWORKS Customer Portal je spletno središče za različne vire SOLIDWORKSa, vključno z:

  • Najnovejšimi različicami SOLIDWORKS programske opreme in posodobljenimi servisnimi paketi
  • Bazo znanja in široko paleto tehničnih dokumentov, kot so pomoč, tehničnimi nasveti, makri in dobrimi praksami
  • Možnost zahtevkov za dodatno opremo
  • Ogled vaših tehničnih zahtevkov (service requests)
  • Oglejte si SPRs (bugs)
  • Uredite svoj profil stranke
  • Sodelujte v moderiranih razpravah na forumih
  • Kako dobim nove izdaje in servisne pakete?

    Izdaje programske opreme so poslane neposredno vam, da jih lahko prenesete. Servisni paketi so na voljo na spletu za prenos preko SOLIDWORKS Customer Portala.


    Kako kupiti storitve vzdrževanja?

    Najlažji način, da se naročite na SOLIDWORKS vzdrževanje je, da nas pokličete na 01/ 422 49 00!

    Povezani produkti

    Ob nakupu programske opreme vam svetujemo, kako jo namestiti.
    ePodpora je osnovni način reševanja težav, ki zagotavlja sledljivost in pregled nad zahtevki. Vpišite se v aplikacijo HappyFox ter nam pošljite vsa vaša vprašanja znotraj te aplikacije.
    Več kot dva milijona uporabnikov, na stotine SolidWorks zastopnikov (VAR), partnerjev in osebja SolidWorks po vsem svetu - vsi zagotavljajo talent in izkušnje.
    

    Prijava